reklama

Hľadanie inšpirácie

Ak dlho čakám, stane sa mi, že ju nezbadám. Som omámená, preto. A ešte preto, lebo mám rada zvláštne veci a zvláštnych ľudí a všetko sa mi zdá zvláštne, keď pozerám z okna rýchlika. Potom mám pocit, že jej je niekoľko. Tej inšpirácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Inšpirácie, ktoré bolia.

Dnes som videla vodnú hladinu, zamrznutú, plnú stôp dvoch ľudí. Jeden z nich som bola určite ja... Ale bolo to dávno. A tak som radšej privrela viečka a spala, kým ten obraz nezmizol. Povedala som si, že o tom nebudem písať. Ani hovoriť. 

Inšpirácie minulé.

Potom som videla mesto. Bolo plné slov, osudov a dverí. Všade boli schody a okná a mnoho ľudí. A balkóny. A všade sa hojdali malé svetielka. A smiali sa, lebo vedeli, že sa pozerám. A ja som vedela, prečo sa smejú. Strážili tie schody, dvere a osudy, a balkóny, ale aj tak sa všetci báli, že ostanú sami. Až neskôr som zistila, že tí ľudia tie svetielka nevideli. Mrzelo ma to a povedala som si, že o tom písať nebudem. A celá som odtiaľ odišla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Inšpirácie falošné.

Videla som cestu. Hmlistú, novembrovú, posypanú kameňmi a lístím a myslela som si, že budem písať o smútku. Ale prečo, keď nie je, keď len poblázni ma jeho obraz a zmizne a nechá ma rozpačito stáť a rozmýšľať o dôvodoch? A cesta sa vzdialila. Aj idea.

„Ako ťažko sa mi teraz hľadá," cítila som a na chvíľu som preto prestala hľadať. Dlho som spala a vlak bežal hodiny. Vedela som ale, že ju potrebujem. Aby som mohla... čokoľvek. A stále som chcela vidieť niečo iné, viac.

Inšpirácie skutočné.

Potom som sa zobudila. A videla som tvár toho, ktorý sedel pri mne. A jeho oči boli pre mňa viac. Viac ako inšpirácia. Aj keď v skutočnosti, som ich nevidela.

Monika Iglarčíková

Monika Iglarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj všetko, čo povieme, prezrádza naše srdce... Zoznam autorových rubrík:  V interiéri dušePre mňa to znamená toto...ÚvahyDo každého dňaDialógyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu