reklama

O pokoji

„Pokoj je najpriamejšia cesta k večnému životu.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Môj pokoj, plávajúca loďka na kľudnej hladine,

si nádherný...

Ponáram sa do Teba, cesta k náručiu.

Si mi taký drahý...

Si chvenie svetiel a vzrušenie ticha,

očakávajúceho a trpezlivého.

Si radosťou z prozreteľného plynutia okamihov.

Nekonečné milovanie sa mojej duše s Tebou.

Môj pokoj je Tvoja neha, láska a túžba urobiť ma šťastnou.

Môj pokoj, miesto splynutia, v mojom srdci malé nebo.

Si mi taký drahý...

Nikdy ma neopusť!

Ani keď sa hladina môjho srdca

zachveje...

Monika Iglarčíková

Monika Iglarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj všetko, čo povieme, prezrádza naše srdce... Zoznam autorových rubrík:  V interiéri dušePre mňa to znamená toto...ÚvahyDo každého dňaDialógyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu